• Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon

EmmaV Oy 2483453-6 20100 Turku

Sivuni käyttää evästeitä. Käyttämällä sivujani hyväksyt evästeet. Lue lisää tietojesi keräämisestä täältä

Rakas vihollinen: Sisällön luominen

Sisältöä pitäisi luoda, sillä sen avulla kommunikoit asiakkaidesi kanssa yrityksellesi tärkeistä asioista. Se on kuitenkin välillä, tai aina, niin

Ä L Y T T Ö M Ä N

vaikeaa. Eikö?

 

Mistä sitä sisältöä oikein raapii kasaan markkinointikanaviin?! Tässä muutamia hyväksi havaitsemiani ideoita sisältöön: 

 

Mitä asioita "joudut" aina kertomaan asiakkaillesi? Kirjoita ylös niitä asioita, joita joudut aina kertomaan asiakkaillesi ja mistä asioista asiakkaasi aina kyselee. Kirjoita niistä! Mitä luultavimmin markkinointikanaviasi seuraavat miettivät ihan samoja kysymyksiä. 

 

Mitä epäselvyyksiä asiakkaillasi on palveluusi liittyen? Kirjoita, miten asia oikeasti on. Tee vaikka jokin "Yleisimmät kysymykset" tai "Totta vai tarua?" -osio. 

 

Mitä asioita haluaisit asiakkaasi tietävän yrityksestäsi tai sen palveluista? Nämä voivat liittyä sinuun itseesi, siihen, miksi teet sitä työtä, mitä teet tai palveluihisi: Mitä hyötyä palvelustasi on, kenelle se sopii, miten asiakas saa parhaimman hyödyn jne. 

 

Kerro, mistä palvelusta pidät itse eniten ja miksi. Missä olet parhaimmillasi? Tämä on osa sitä suhdetta, jota rakennat asiakkaasi kanssa. Autat häntä tutustumaan yritykseesi ja sinuun. Kaikkea ei tietysti tarvitse kertoa omasta elämästään, mutta kaikki mikä liittyy yritykseesi ovat hyvää sisältöä.

 

Toivottavasti sait uusia ideoita sisältöösi. Oletko jo käynyt hyödyntämässä sisältöä, jonka olen lisännyt nettisivuille avuksesi markkinointiin? Materiaalit -välilehdeltä löydät paljon materiaaleja eri markkinointiin liittyvistä aiheista ja lisää tulee koko ajan. Ehdota myös itsellesi ajankohtaista aihetta: emma.laaksonen@emmav.fi

Please reload

VIIMEISIMMÄT:

Please reload