• Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon

EmmaV Oy 2483453-6 20100 Turku

Sivuni käyttää evästeitä. Käyttämällä sivujani hyväksyt evästeet. Lue lisää tietojesi keräämisestä täältä

5 tähteä asiakaspalvelusta

Asiakaspalvelulla voidaan saada asiakas palaamaan takaisin tai karkottamaan hänet lopullisesti. Kaikki tiedämme asiakaspalvelun perustoimintatavat, mutta seuraavilla vinkeillä voit viedä asiakaspalvelusi uudelle tasolle.  


* Pyri olemaan asiakkaidesi saatavilla. Huolehdi, että asiakkaiden yhteydenottoihin vastataan mahdollisimman pian, liikkeesi on auki mahdollisimman hyvin ja asiakkaat saavat aikoja lyhyelläkin aikavälillä. Sinun ei tarvitse olla aina töissä, riittää että asiakkaasi luulee niin..

 

** Ole oman palvelusi asiantuntija. Tunne palveluusi liittyvät tuotteet, vaiheet ja vaikutukset läpikotaisin, jotta voit vastata asiakkaasi kysymyksiin. Uskalla olla myös asiakkaasi kanssa eri mieltä siitä, mikä tuote tai tyyli hänelle sopii. Ehdota asiakkaallesi rohkeasti vaihtoehtoa, jos tiedät sen olevan parempi hänelle. 

 

*** Merkitse ylös kalenteriin tai asiakaskorttiin palveluun liittyvien asioiden lisäksi myös keskustelunaiheita, joita teillä on asiakkaasi kanssa ollut. Näin voit seuraavalla kerralla kysyä asiakkaaltasi, miten matka meni tai oliko juhlissa mukavaa. Asiakas on otettu huomatessaan, että olet kiinnostunut hänen asioistaan. 

 

**** Suhtaudu palautteeseen ammattimaisesti. Monesti asiakkaan pahaa mieltä auttaa jo se, että hänen mielipiteensä kuunnellaan ja pahoitellaan. Voit myös ottaa tavaksi antaa asiakkaalle jonkun pienen lahjan pahoitteluksi tapahtuneesta.

 

***** Huolehdi, että asiakaspalvelu on samalla tasolla koko hoitolassasi. Jos sinulla on siis työntekijöitä, varmista, että heillä on samat vaatimukset asiakaspalvelun tasosta kuin sinulla. Muista, että esimiehenä esimerkkisi on aina tehokkaampi kuin puhe.

 

 

 

Please reload

VIIMEISIMMÄT:

Please reload