• Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon

EmmaV Oy 2483453-6 20100 Turku

Sivuni käyttää evästeitä. Käyttämällä sivujani hyväksyt evästeet. Lue lisää tietojesi keräämisestä täältä

Miten suunnittelet mainoksen?

 

 

 

Mainokset ovat suuri osa alamme markkinointia. Niitä voit käyttää niin sosiaalisessa mediassa, sähköposteissa kuin paperiversioinakin. Mainosten tekeminen vaatii aikaa ja mielikuvitusta, mutta harjoitus tekee mestarin!

 

Voit suunnitella ja toteuttaa mainoksen seuraavanlaisessa järjestyksessä: 

 

1. Kenelle olet tekemässä mainosta? 

- Määritä mainoksen kohderyhmä

- Mikä tarve tai ongelma heillä on, että he ostaisivat palvelusi?

- Miksi he valitsisivat sinun palvelusi kilpailijoidesi sijaan? Mitä lisäarvoa tuot palveluun?

 

Enemmän kohderyhmän määrittämisestä aiemmassa blogitekstissä: 

Parempaa markkinointia lyhyemmässä ajassa

 

2. Kirjoita mainoksen tekstit ja sisältö. 

- Mieti mainoksen tyyppiä. Onko se tarjous vai koko liikkeesi tai yksittäisen palvelun mainos? 

- Keksi kiinnostava otsikko mainoksellesi. Tee siitä lyhyt ja ytimekäs. Ota otsikossa huomioon kohderyhmän tarve tai ongelma.

 

Hyvinvoivat hiukset ja päänahka koko kesäksi 

Huolettomat ja upeat kynnet juhliisi

Katseita kääntävä ja kestävä meikki

Tuuheat ja näyttävät ripset

 

- Lisää hinta, mutta korosta mieluummin hyötyä kuin hintaa. Hyödyn tehtävä on kiinnittää huomio ja saada mainoksen saaja innostumaan palvelusta. Sen jälkeen hinnalla ei ole niin paljon merkitystä.

- Lisää mainokseen vielä lisäarvo, jonka asiakkaasi saa kun valitsee palvelusi kilpailijan sijaan.

 

Käytämme vain luonnonmukaisesti valmistettuja tuotteita

Aikoja aamusta iltaan, juuri silloin kun sinulle sopii

Palvelun yhteydessä kotihoitotuotteet -10%

 

- Anna asiakkaalle "toimintaohje": Varaa aikasi heti, Tutustu palveluun lisää osoitteessa... 

- Lisää myös omat yhteystietosi ja mahdolliset tiedot tarjouksen vanhenemisesta

 

Yritä tehdä mainoksesta kiinnostava ja uudenlainen, jotta se erottuu massasta. Mieti miten muut ovat tehneet ja tee eri tavalla. Mieti mihin kohderyhmäsi reagoi. Jos huumori toimii, käytä sitä. Jos suosittelu toimii paremmin, lisää mainokseen suositteluja palvelusta. 

 

3. Toteuta mainos, jos teet mainoksesi itse. Voit myös pyytää ammattilaista luomaan mainoksesi designin tai pohjan. 

- Valitse mainokseesi laadukas ja huomiota kiinnittävä kuva. Tai käytä sopivaa taustaa. Lisää yrityksesi logo. 

- Valitse värit.

- Älä laita mainokseen liikaa elementtejä (kuvia, värejä jne.) tai tekstiä. Mainoksen saajan pitää nopealla vilkaisulla tietää, mistä mainoksessa on kyse.

 

Please reload

VIIMEISIMMÄT:

Please reload